sobota, 21 lipca 2018

Cytryny wyrosły na moich paznokciach?!

Pytałam Was ostatnio na instagramie, czy chcecie więcej zdobień paznokci w owoce. Wasza reakcja była jak najbardziej na tak, więc postanowiłam zmalować kolejne takie zdobienie. Dzisiaj przychodzę do Was z czymś, co bardzo lubię - cytrynami. Osobiście uwielbiam herbatę z tym owocem, szczególnie wielką jej fanką jestem podczas zimy. Latem natomiast lubię pić lemoniadę. Poza tym cytryna jest świetna do ratowania smaku potraw (np. gdy dodamy za dużo cebuli). Generalnie bardzo ją lubię (jak i większość innych warzyw i owoców 🙈), więc musiała wylądować na moich paznokciach. 




Samo zdobienie było dosyć łatwe, głównie dlatego, że, w przeciwieństwie do arbuzów, zostało zmalowane farbkami wodnymi. Dzięki temu nie musiałam zabezpieczać skórek ani używać naklejek do frencha. Żeby nie było nudno dwa paznokcie (na kciuku i palcu serdecznym) ozdobiłam efektem cukru od neess, który już pokazywałam Wam przy okazji tego zdobienia. Całość zmatowiłam, bo wtedy lepiej widoczne są białe błonki w cytrynie. 







Bazą zdobienia jest lakier NCLA Pastel love, który został stworzony we współpracą z Marzeną Kanclerską. Poza tym użyłam farbek z Flying Tigera i wspomnianego już efektu cukru. Całość pokryłam najpierw topem Glisten&Glow, a potem matowym topem Golden Rose

Dajcie znać jak podobają Wam się te paznokcie? A może nie lubicie takich owocowych zdobień?
Pulinka

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam zdobienia w cytryny! Świetnie wyglądają z różem! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tutaj widać nieco lepiej niż na instagramie, że faktycznie te cytrynki mają białe "błonki" w środku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie chyba wybrałam złe zdjęcie ;)

      Usuń
  3. Bardzo lubię wszelkie owocowe zdobienia, zwłaszcza w lecie. Optymistyczny, letni mani Ci wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Właśnie lato jest idealne na takie zdobienia :)

      Usuń
  4. Śliczne te cytryny! Bardzo orzeźwiające mani. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chyba zgapię od Ciebie "owocowy" pomysł na zdobienia ;) Mam nadzieję, że mogę ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze cytrynki ;) Ładnie wyszły. Efekt cukru też śliczny. A jakoś się w miarę utrzymywał na paznokciach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co, nie wiem jak zachowywałby się solo, ale po pokryciu topami (błyszczący+mat) znikł z paznokci dopiero pod wpływem zmywacza :) Tylko wtedy powierzchnia jest już w miarę gładka, a nie chropowata

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.