wtorek, 24 maja 2022

Grecki wzór

Uwielbiam lato za to, że podróże robią się wtedy takie łatwe i przyjemne. Bardzo lubię ciepło, lekkie ubrania, kolorowe kwiaty, liście na drzewach i bardzo chętnie przebywam wtedy na zewnątrz i wyjeżdżam. Jednym z kierunków, które kojarzą mi się z latem jest Grecja (chociaż nigdy tam nie byłam). Grecja z kolei kojarzy mi się z niebieskimi motywami na białym tle, co starałam się przenieść na swoje paznokcie. Ten wzór tak bardzo mi się spodobał, że przeniosłam go nawet na prawą dłoń! Będzie mi więc towarzyszył przez najbliższe 2 tygodnie. 






Ten piękny niebieski lakier z drobinkami, który możecie zobaczyć na akcentowanym, serdecznym paznokciu to Maga Inna Bajka numer 816 dżin z lampy. Jest też wersja hybrydowa i obie wyglądają bardzo magicznie! 





Z kolei wzór à la grecka płytka pochodzi z płytki B. loves plates B.06 classy and chic. Zawiera ona same eleganckie wzory, które można ograć tak, żeby przypominały płytki lub tapety, albo zrobić z nich coś bardziej szalonego, kolorowego. Bardzo ciekawa płytka! Wzór odbijałam lakierem tej samej firmy o nazwie B. a holy night. Jak widać genialnie sprawdza się też w letnich stylizacjach!




Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.