wtorek, 3 maja 2022

Proste zdobienie w odcieniach fioletu

W końcu przyszła do nas piękna wiosna! Czekałam na nią z niecierpliwością, bo zdecydowanie wolę cieplejsze pory roku od zimy. Z tego też powodu postanowiłam zrobić dosyć proste, kwiatowe zdobienie, które mam nadzieję, że przypadnie Wam do gustu. Postawiłam na lakier z drobinkami oraz kremowy lakier do stempli. Takie połączenie chyba zawsze dobrze się sprawdza!





Ten piękny lakier z drobinkami to Maga inna bajka numer 817 kurtyna w górę. Kryje po 2 warstwach i ma piękną głębię. Jeśli więc szukacie czegoś takiego, to z całego serca polecam ten lakier. Powiem Wam szczerze, że ja jestem zachwycona tymi lakierami i zakochana w nich! :) 




W tym zdobieniu stemple wykonałam lakierem Colour Alike o nazwie B. a lavender. Ma niesamowity fioletowy kolor, ale jest totalnie pastelowy, dzięki czemu idealnie sprawdza się jako towarzysz do bardziej szalonych lakierów. A fakt, że tak jasny lakier tak dobrze kryje i idealnie sprawdza się do stempli jest dla mnie totalnie magiczny!
Wzór natomiast pochodzi z płytki MoYou flower power nr 04. Już nie raz pokazywałam Wam tę płytkę, bo jak wiecie kocham kwiatowe wzory! Często więc jej używam. 




Dajcie proszę znać jak podoba Wam się moje proste, kwiatowe zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.