środa, 18 maja 2022

Neonowe mandale

Wakacje coraz bliżej, pogoda robi się coraz lepsza, więc jest też i ochota na bardziej kolorowe paznokcie. Tym razem sięgnęłam po coś, co jest dla mnie trochę symbolem lata - neonowe paznokcie. Wiecie doskonale, że sięgam po takie kolory cały rok, ale lato szczególnie kojarzy mi się właśnie z nimi, dlatego serdecznie zapraszam do obejrzenia mojego neonowego saran wrap! 





Muszę przyznać, że rzadko robię tego typu zdobienia (ale w 2018 roku popełniłam nawet tutorial). Tym razem jednak sięgnęłam po neonowo różowy i pomarańczowy lakier, którymi są emalie Eveline 7 days gel laque numer 48 (róż) oraz numer 94 (pomarańcz). Róż polecam Wam z całego serca - ma świetne krycie i bardzo dobrze mi się nim pracowało. W przypadku pomarańczowego lakieru minusem jest krycie, daje taki trochę jelly efekt. 



W tym zdobieniu użyłam czegoś, po czym nie spodziewałam się wiele, a okazało się cudowne! Mowa o płytce do stempli z Rossmana o nazwie feige numer 20. Płytka jest pełna pięknych mandali i sprawuje się naprawdę genialnie. A w dodatku dostępna jest w większości Rossmannow, czyli właściwie na wyciągnięcie ręki :) 


Daj znać jak Ci się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.