wtorek, 10 maja 2022

Żółte tulipany

Możecie mieć małe déjà vu, ponieważ 4 lata temu zrobiłam bardzo podobne zdobienie! Użyłam tej samej płytki i tego samego wzoru, ale na tym cechy wspólne się kończą ;) Tym razem użyłam bowiem ciemniejszej bazy (chociaż nadal różowej), a wzór kolorowałam na stemplu, a nie tintem na paznokciach. Mam nadzieję, że taki mały powrót Wam się spodoba, bo ja bardzo lubię tulipany! 






Tę piękną bazę możecie kojarzyć, bo gościła już na moich paznokciach. Ale cóż zrobię, że bardzo lubię wszelkie brudne róże, a szczególnie jak mają tak piękne, złote drobinki jak ten, czyli Polished for days o nazwie Bloom. Kryje po dwóch warstwach, a na paznokciach wygląda delikatnie, ale nie nudno. 




Ten piękny wzór tulipanów pochodzi z płytki B. loves plates B.02 flower power. Odbijałam go lakierem tej samej firmy o nazwie B. a black hole, a kolorowałam B. a sunflower (który na powyższym zdjęciu w buteleczce wyszedł zbyt zielony). Jak zawsze używanie tych produktów to była sama, czysta przyjemność!


Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

2 komentarze:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.