sobota, 30 kwietnia 2022

Urodziny yasinisi82

Dzisiaj urodziny ma nasza Marta, którą możecie znać jako yasinisi82. Z tej okazji życzę Ci wszystkiego najlepszego, zdrówka, ciągłego spełniania marzeń, pieniędzy i jeszcze więcej weny do tworzenia Twoich przepięknych zdobień! :)
Jeśli jeszcze nie znacie Marty, to muszę Wam powiedzieć, że jest mistrzynią stempli, z których tworzy przepiękne kompozycje! A że w tych kompozycjach przewijają się często ptaki, to stwierdziłyśmy, że będzie to idealny pomysł na urodzinowy motyw. Wszystkie nasze ptasie zdobienia znajdziecie pod hasztagiem: #urodzinyyasinisi82.
U mnie możecie zobaczyć dwa ptaki, które siedzą na gałęzi (pełnej liści) przy zachodzie słońca. 







Do zrobienia tła użyłam trzech lakierów - fiolet to lakier Bell numer 34 o nazwie Amsterdam, róż to wibo 1 coat manicure nr 9, a pomarańcz to Kruidvat nr 180 spring papaya. Ten ostatni robił także za bazę pod zdobienie i muszę go pochwalić - dwie warstwy potrzebne są do pełnego krycia, a całość wysycha dosyć szybko.  





Oczywiście musiałam użyć jakiejś gumy do skórek, żeby nie sprzątać potem całego bałaganu, który powstał przy robieniu gradientu (szczególnie, że fioletowy lakier ma drobinki!). W tej roli wykorzystałam tutaj yummy gummy od B. loves plates. Jak zawsze sprawdziła się super!



Dajcie znać jak Wam się podoba moje zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.