wtorek, 26 kwietnia 2022

Kolorowe stemple

Przyszła wiosna, więc czas na coś totalnie kolorowego! Chociaż wiecie, że i zimą od kolorowych zdobień nie stronę, to wiosną i latem jakoś bardziej mam na nie ochotę. I to pomimo tego, że ostatnio pogoda u nas bardziej jesienna niż wiosenna. Cóż, może to zdobienie odczaruje aurę na zewnątrz! A i przydałoby się odczarować mój brak kreatywności jeśli chodzi o paznokcie i mam nadzieję, że to zdobienie będzie przełomem :)






Jako bazę pod to jakże kolorowe zdobienie użyłam lakieru NCLA o nazwie far north. Pięknie migał spod stempli, ale jednocześnie efekt był bardzo delikatny. Pokazywałam go Wam już nie jeden raz - jest piękny, ale bardzo delikatny. Przypomina trochę śnieg zimą, który iskrzy w słońcu, istna magia.  




Bardzo dawno nie robiłam cieniowanych stempli. A błąd, bo są bardzo proste do zrobienia, a wyglądają efektownie. Do ich zrobienia użyłam płytki, której jeszcze Wam nie pokazywałam. Ma nazwę Feige - 20 i możecie ją dostać... w Rossmanie! Naprawdę bardzo mnie cieszy, że takie produkty są już coraz lepiej dostępne, tym bardziej, że nie mam nic do zarzucenia tej płytce. Wzór odbijał się bez żadnych problemów :) Warto dodać, że cena też jest bardzo przyjemna - płytka kosztuje około 8-11zł. 



Dajcie znać jak Wam się podoba to zdobienie!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.