wtorek, 19 kwietnia 2022

Urodziny nailcrazinesss!

Dzisiaj swoje urodziny ma nailcrazinesss! Gosiu, z tej okazji życzę Ci dużo zdrowia, spełniania marzeń, czasu na paznokcie oraz weny do ich zdobienia i wszystkiego najlepszego! ❤
Jeśli jeszcze nie znacie Gosi to polecam Wam do niej zajrzeć - tworzy przepiękne zdobienia (jest mistrzynią stemplowania i tworzy nimi przepiękne kompozycje), a także lubi niebieski, dlatego zdecydowałyśmy się stworzyć zdobienia w przeróżnych odcieniach tego koloru. Wszystkie możecie znaleźć na instagramie pod hasztagiem #urodzinynailcraziness.


U mnie, oprócz holo, który Gosia także bardzo lubi, możecie zobaczyć także słoneczniki - jedne z jej ulubionych kwiatków. W końcu jak urodziny, to muszą być kwiatki! :) 






Ten piękny holoś, którego tutaj użyłam to Golden Rose holographic nr 06. Mieni się przepięknie, szczególnie gdy pokryjemy go najpierw topem wodnym, a dopiero potem zwykłym. Polecam ten patent z całego serca :) Na reszcie paznokci użyłam lakieru Golden Rose ice color nr 149. Kryje bardzo ładne i spisywałby się jeszcze lepiej, gdyby nie to, że trafił mi się trochę rozczapierzony pędzelek, który utrudnia malowanie :( 




Pod ręcznie malowanymi słonecznikami dodałam wzór przy pomocy stempli z płytki B. loves plates B.01 geometry is perfect (to chyba moja pierwsza płytka od BLP i uwielbiam ją! Chociaż widać już, że jest trochę nadgryziona zębem czasu to nadal sprawuje się bardzo dobrze ;) ). Odbijałam lakierem tej samej firmy o nazwie B. a fern frost. Oczywiście przy stemplach nie mogło się obyć bez użycia yummy gummy. 



Dajcie znać jak Wam się podoba moja niebieska propozycja!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.