sobota, 23 kwietnia 2022

Urodziny Piontkowaa

Dzisiaj urodziny ma nasza piontkowaa! Mistrzyni matowych paznokci, gradientów i krajobrazów. Marta, z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrowia, spełniania marzeń, dużo czasu i weny na paznokcie i wszystkiego najlepszego! Niech ten dzień będzie dla Ciebie jak najlepszy :)
Z okazji Twoich urodzin zmalowałyśmy zdobienia, które są połączeniem gradientu oraz krajobrazów. Wszystkie piękne prace znajdziecie na instagramie pod hasztagiem #piontkoweurodziny 
Na moich paznokciach możecie zobaczyć zarówno las, jak i góry, oraz postać, która miała być Pocahontas, ale nie wiem czy tak wygląda :D Inspirowałam się tym zdobieniem Marty :)






Ostatnio kupiłam w Rossmanie kilka nowych lakierów. Rzadko to robię, ale brakowało mi niektórych odcieni, a też zobaczyłam nowości, więc dorzuciłam je do koszyka. Żółty to miss sporty numer 637, pomarańczowy Kruidvat high gloss numer 180 spring papaya, a różowy to wibo 1 coat numer 9 (ten jako jedyny był u mnie już wcześniej). Póki co użyłam ich tylko do tego zdobienia, więc nie mogę wypowiedzieć się na temat ich krycia, trwałości itd. ;) 




W jakiś 90% zmalowałam to zdobienie ręcznie. Jedynie przy postaci wspomagałam się stemplami (które trochę przemalowałam, dlatego nie pokazuję Wam skąd pochodzi ten wzór). Tradycyjnie nie udałoby się to bez farbek akrylowych - moje pochodzą z flying tigera i bardzo je polecam. 



Dajcie znać jak Wam się podoba mój krajobraz!
Pulinka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.