środa, 18 września 2013

Jak dbam o paznokcie?

Hej
Zostałam poproszona przez Gleam of hope ♡ o post, co takiego robię, że mam tak długie paznokcie. Przepraszam, że musiałaś tak długo czekać.

O pielęgnacji paznokci pisałam już na blogspocie i na pingerze.
Z tego wykonuję obecnie tylko punkt 2, 4 i 5.
Dodatkowo zrobiłam sobie taką mieszankę:


Użyłam:
rybek keratynowych Galla (3-4 sztuki)
olejku babydream (wlewam na końcu uzupełniając buteleczkę do końca)
olejku rycynowego (niewielka ilość)
glicerolu (kilka kropel)

Najwygodniejsze wg. mnie jest wlanie jej do buteleczki po lakierze (wymytej!), dobrze jest też mieć w środku kuleczkę i przed użyciem wstrząsnąć, aby wszystko się ładnie połączyło.
Taką mieszankę kładę codziennie na noc na paznokcie, skórki, pod paznokcie i na opuszki oraz za każdym razem, gdy zmyję lakier, czasami też gdy siedzę przed komputerem/tv (olejujemy jedną dłoń, po jakimś czasie idziemy umyć łapki, olejujemy drugą, myjemy). Widzę zdecydowaną poprawę kondycji paznokci i skórek.
Dodatkowo kilka razy dziennie smaruję dłonie kremem, bo już się dopominają o niego, już nawet miałam, pierwszy raz w tym sezonie, boleśnie przesuszone nadgarstki.

A jak Wy dbacie o paznokcie?
Pozdrawiam, Pulinka ;)

4 komentarze:

  1. Ja jestem ambitna i nie robię nic ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja widzę po swoich paznokciach, że potrzebują pielęgnacji - po olejkach są zupełnie inne, lśniące, gładkie, odżywione, twardsze ;)

      Usuń
  2. Ja nie mam jakoś czasu żeby moczyć dłonie przez 15 minut w miseczce :P ja po prostu zawsze przed pomalowaniem używam odżywki z Eveline diamentowej, no i często smaruję ręce kremem. To by było na tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znaleźć około 0,5-1h w tygodniu na zadbanie o paznokcie, to nie jest chyba tak dużo ;)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.