niedziela, 8 września 2013

Liebster Blog Award



Zostałam nominowana do Liebster Blog Award przez http://fell.pinger.pl.Dziekuję bardzo.

1. Czy lubisz czytać książki? Jeśli tak, to jakie?
Uwielbiam, niestety jednak nie mam na to czasu. Gdybym mogła, to jakieś romanse, przygodówki.
2. Większą wagę przykładasz do swoich włosów czy paznokci?
Paznokci, chociaż włosy też muszą jakoś wyglądać.
3. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk i dlaczego?
Wszystkie lakiery do paznokci.
4. Jaki masz stosunek do piercingu?
Jeśli ktoś nie ma na sobie 87686876 kolczyków, to spoko.
5. Czy czujesz się szczęśliwa?
Średnio
6. Do czego obecnie dążysz w życiu?
Do zdania maturki i dostania się na polibudę.
7. Czy akceptujesz siebie?
Nie w całości
8. Jesteś leniwa czy pracowita?
Pośrodku, ale raczej leniwa.
9. Jaki jest twój ulubiony blog i dlaczego?
Uwielbiam bloga MandiWoo, jest dla mnie taką 'siostrą blogową', prowadzi w sumie takiego samego bloga jak ja.
10. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz/piosenkarka?
Nie mam konkretnego, ale słucham rapu.
11. Czym wyróżniasz się z tłumu?
Długimi paznokciami.

Ja bezczelnie skopiuję swoje pytania z poprzedniej nominacji.
1. Co robisz w życiu (oprócz blogowania)?
2. Wolisz do kogoś zadzwonić, czy napisać smsa?
3. Jesteś nocnym markiem, czy rannym ptaszkiem?
4. Gdybyś miała teraz decydować, to wybrałabyś huczne wesele z masą znajomych i bliskich, czy skromną uroczystość w rodzinnym gronie?
5. Najczęściej czytam o...?
6. Nosisz okulary?
7. Pies, czy kot?
8. Co robisz, jak masz doła?
9. Osobą, która zawsze jest obok mnie, niezależnie od wszystkiego jest...?
10. Ulubiona piosenka/ulubione piosenki?
11. Opowiedz nam coś o sobie.

i taguję wszystkie, które chcą odpowiedzieć.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.