niedziela, 11 lutego 2018

Walentynkowe - para zakochanych

Walentynki coraz bliżej, więc najwyższa pora na pokazanie Wam w pełni miłosnych paznokci. Planuję jeszcze dwa posty z propozycjami zdobień na Walentynki, rocznice, randki i inne (nawet 'zwykłe') dni, w których chcemy pokazać komuś, że go kochamy. W końcu miłość trwa cały rok, a nie tylko jeden dzień i należy codziennie okazywać swoje uczucie do drugiej osoby :)
Na pierwszy ogień leci para zakochanych, a wokół nich masa serduszek i napis 'love'. Wszystko namalowane ręcznie przy pomocy farbek akrylowych i cieniutkich pędzelków. Wbrew pozorom jest to dosyć proste zdobienie, największe problemy miałam z napisem. Dodatkowo na kciuku i małym paznokciu holo top coat od Colour Alike - taka nutka szaleństwa.












Jakby ktoś się zastanawiał, co mam na prawej ręce, gdy na lewej maluję coś ręcznie - zazwyczaj stawiam wtedy na stemple. W tym przypadku są to cieniowane wzory z płytki B. loves plates. Tak w ogóle, to prawej ręki nie pokazuję też dlatego, że nie podoba mi się to, jak wychodzi ona na zdjęciach - jakoś nie umiem zrobić jej ładnych zdjęć.

 



Kciuk i mały palec pokryłam lakierem Golden Rose color expert nr 66. Następnie pokryłam je lakierem Colour Alike holo top coat 2.0, na który przyczepiłam ćwieki w kształcie serca
Bazą pod zdobienie na pozostałych paznokciach był lakier Golden Rose express dry nr 10. Paznokcie na lewej dłoni zmatowiłam matowym top coatem (no name) i namalowałam na nich postacie, serduszka i napis 'love' przy pomocy farbek akrylowych z flying tigera oraz cienkich pędzelków (o których pisałam Wam tutaj). Na prawej dłoni odbiłam wzór z płytki B. loves plates B.00 rainbows and unicorns przy pomocy przezroczystego stempla i lakierów: Colour Alike/B. loves plates o nazwie B. a rudolph oraz miss sporty wonder metal nr 040. Skórki zabezpieczyłam przy pomocy lateksu, o którym pisałam tutaj.
Wszystkie paznokcie zabezpieczyłam jedną warstwą top coatu NCLA gelous?. Przydałaby się jeszcze jedna, ale i tak jestem w szoku, bo wszystkie paznokcie (także te z farbkami akrylowymi!) były gładkie i błyszczące. Zazwyczaj, żeby uzyskać taki efekt potrzebuję co najmniej dwóch warstw topu. Dodatkowo nic nie zostało rozmazane, więc może ten top coat zostanie moim ulubieńcem - kto wie ;) 

Jak Wam się podoba to zdobienie? Robicie miłosne zdobienia na swoich paznokciach?
Pulinka

16 komentarzy:

  1. Bardzo fajne manim ja jeszcze nie mam nic na walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa, co ostatecznie miałaś na paznokciach, bo na Twoim blogu nie widzę Walentynkowych paznokci! :)

      Usuń
  2. Śliczne i słodkie, na walentynki w sam raz. U mnie róż i serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne i bardzo wesołe paznokcie ;) u mnie walentynki bardziej drapieżne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Twoje zdobienie widziałam, fajnie wyszło :D

      Usuń
  4. Świetne! Te ludziki wyszły Ci genialnie! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne wyszły te ludziki, mega mi się podobają 💖💖💖 na walentynki sa idealne, już dawno nie malowalam nic podobnego ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Są też bardzo proste w wykonaniu, więc polecam spróbować :D

      Usuń
  6. śliczne! jednak ten fioletowo-niebieski nie pasuje mi za bardzo... mogłaś pozostać w tych samych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwestia gustu, a to tylko propozycja/inspiracja, więc zawsze można zmienić :)

      Usuń
  7. Słodkie, ludziki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.