wtorek, 5 marca 2019

Piórka w kolorze nude

Ostatnio mam fazę na bardziej stonowane, pastelowe i nude kolory, chociaż gdy wpadł mi pomysł na zrobienie tych czarno-zielonych wiosennych, to też nie miałam z tym problemu. Jednak żeby te paznokcie nude nie były nudne dodaję do nich złoto lub brokat. Tym razem postawiłam na to pierwsze w połączeniu z piórami. Początkowo miałam postawić na zwykłe zawijasy, ale chciałam coś trochę bardziej wiosennego. Dlatego też użyłam do stemplowania lakieru nude, a nie brązowego metalika, na którego miałam ochotę na początku ;)






Lakier Masura 904-257 Pearl of Happiness znacie już z poprzednich postów, więc jeśli chcecie przeczytać moją opinię o nim, to zapraszam do postu o zdobieniu Sylwestrowym oraz o kreskach i folii transferowej. Bardzo lubię jego delikatny magnetyczny efekt.
Złoto, którego użyłam w tym zdobieniu to (o dziwo nie mój ukochany Astor) Golden Rose Metals nr 102. Wygrałam go w konkursie na instagramie na profilu Pana Lakiera i na początku pomyślałam, że to kolejne złoto w mojej szufladzie (meh). Jednak muszę przyznać, że o ile kolorem totalnie się nie wyróżnia, to krycie ma fajne - u mnie widzicie dwie cieniutkie warstwy, myślę, że jedna grubsza też załatwiłaby sprawę.



Użyte produkty:
  • Golden Rose Metals nr 102
  • Masura 904-257 Pearl of Happiness
  • Colour Alike/B. loves plates B. an Ice Coffee
  • B. loves plates B. 08 feather fever
  • lateks do skórek
  • przezroczysty stempel
  • top coat Glisten&Glow
Dajcie znać jakie kolory ostatnio najczęściej goszczą u Was!
Pulinka

12 komentarzy:

  1. mam właśnie dokładnie to samo złotko na paznokciach i też wygrałam je u Pana Lakiera :D jestem z niego bardzo zadowolona, ze względu na krycie i na odcień, bo lubię chłodne odcienie złota. Jeśli twój ulubiony złoty Astor to Hot Chocolate Season, to również mam go na liście ulubieńców <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, jak się ładnie zgrałyśmy :D Tak, dokładnie ten Astor jest moim the best <3

      Usuń
  2. Zdobienie wygląda bardzo fajnie :) Podoba mi się bardzo nowy szablon!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się! Nawet nie wiesz jak mi miło, że Ci się podoba <3

      Usuń
  3. Za każdym razem jak wchodzę w nowy post u Ciebie to aż piszczę z zazdrości. Masz niesamowity talent - bardzo mi sie podoba to jak stylizujesz paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dziękuję bardzo! Mega mi miło :)
      I polecam też spróbować samej porobić paznokcie - wbrew pozorom zwykłymi lakierami jest to dosyć proste :)

      Usuń
  4. Zmiana wyglądu bloga bardzo na plus ;) Chociaż wolę czarny tekst niż różowy, bo łatwiej się czyta :) Ale cała reszta - super i ten cover na górze <3

    Zdobienie bardzo ładne i chyba nawet mam ten lakier od Pana Lakiera, ale czeka wciąż w kolejce. U mnie pojawiają się różne kolorki, choć ostatnio królowały róże :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ogromnie się cieszę, że się podoba! Co do koloru tekstu, to już go zmieniłam na ciemniejszy, dziękuję za zwrócenie uwagi :)

      Dziękuję! Chyba wiosna przychodzi bo dużo osób już sięga po jaśniejsze kolory :)

      Usuń
  5. Piękne, zakochałam się w tym zdobieniu!;D też chcę takie;) uwielbiam paznokcie w takich odcieniach;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Zrobienie ich jest bardzo proste, więc może spróbuj je zrobić u siebie? :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.