piątek, 29 marca 2019

Pomarańczowe, wiosenne kwiatki

Kalendarzowa, astronomiczna i pogodowa wiosna już w pełni (jeśli chodzi o tę ostatnią to przynajmniej czasami jest z nami - była wtedy, gdy nosiłam te paznokcie), czas więc na typowo wiosenne zdobienie. To akurat może już nawet zakrawać na letnie, bo użyłam tutaj dosyć intensywnego, pomarańczowego lakieru. Do tego na dwóch paznokciach odbiłam wzór kwiatowy, który pokolorowałam pomarańczowym i żółtym tintem.




Jeśli jesteście ze mną trochę dłużej, to na pewno znacie już tinty od P2 z serii gloss goes neon. Niestety nie są już dostępne, ale możecie je zastąpić tintami innej firmy lub mieszając bezbarwny lakier z kolorowym. Inne zdobienia z wykorzystaniem lakierów z tej serii
Płytkę też już możecie kojarzyć, bo bardzo ją lubię - ma kwiatowe wzory, które tak bardzo kocham i które w końcu mogę używać bez żadnych skrupułów, bo w końcu przyszła już wiosna. 




Użyte produkty:
  • Born Pretty Store BP-BAW01 Thick Milk
  • Rimmel Rita Ora nr 404 Ora-ngy vibe
  • MoYou flower power nr 04
  • lateks do skórek od Beuaty Big Bang
  • Essence nail art stampy polish 002 stamp me! black
  • P2 gloss goes neon nr 010 spaceshot oraz 020 bumper car
  • top coat Glisten&glow
Dajcie znać jak tam pogoda u Was? Jest już wiosennie?

6 komentarzy:

  1. A u Ciebie jak zawsze piękna propozycja na manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! No tak już zapachniało wiosną! Ja ogólnie ostatnio mam fazę na żółte i takie odcienie pomarańczy właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli nie tylko u mnie one ostatnio częściej goszczą ;D

      Usuń
  3. Świetnie wyglądają te kwiatki! Podoba mi się to zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.