niedziela, 17 marca 2019

Zdobienie na urodziny Gosi Color.Shade

Dzisiaj, z okazji urodzin Gosi Color.Shade razem z dziewczynami postanowiłyśmy zrobić zdobienia. Motywem przewodnim jest ulubiony kolor Gosi, czyli zielony. Według mnie wszystkie zdobienia są piękne i cudowne jest to, że każde jest inne - możecie znaleźć na naszych paznokciach liście, awokado, kwiatki, koniczynki, zawijaski... Dosłownie wszystko. Udział wzięły (nazwy z instagrama): @srebremalowane & syn, @bforbeautifulnails, @my.polished.world, @piontkowaa, @galanea_marta, @visennanails, @nailcrazinesss, @soul_beast, @nails_by_alice_, @gosiapio_channel, @malinaila, @karolinawojcik86, @madaboutnail, @snaily_nails, @mowiecomysle3, @totallynailed i @ala4148.
Wszystkie zdobienia znajdziecie na insta pod #urodzinycolorshade.



Gosiu, z okazji urodzin życzę Ci dużo zdrówka, dużo lakierów, dużo paznokciowych pomysłów, spełnienia marzeń, wszystkiego najlepszego, lakierowego i paznokciowego ❤ 

Jeśli chodzi o moje zdobienie, to zrobiłam je w najbardziej zielony możliwy sposób. Najpierw pomalowałam paznokcie zielonym, magnetycznym lakierem, a potem zrobiłam na nich zielone stemple liści. Dzięki temu, że bazą jest magnetyczny lakier, a nie zwykły, to całe zdobienie jest wielowymiarowe, nie jest płaskie, a w dodatku pod każdym kątem ma inny odcień. Magia!





Wspomnianym już lakierem magnetycznym jest Masura 904-216 Emerald Cat. Kryje ładnie po 2 warstwach. Swoją drogą muszę spróbować nałożyć lakier magnetyczny na czarny lakier, może wyjść fajny efekt ;) 


Stemplowałam lakierem Colour Alike B. a Fresh Mojito. Ma już swój wiek, więc trochę się rozwarstwił, ale po wstrząśnięciu nadal jest ok. Wzór pochodzi z płytki B. loves plates B.04 leaves of happiness. Tej firmy i płytki chyba nikomu przedstawiać i zachwalać nie trzeba ;) 



Użyte produkty:
  • Masura 904-216 Emerald Cat
  • Colour Alike B. a Fresh Mojito
  • B. loves plates B.04 leaves of happiness
  • lateks do skórek od Beauty Big Bang
  • przezroczysty stempel 
  • top coat Glisten&Glow
Dajcie znać, czy lubicie zielone paznokcie u siebie :)
Pulina

12 komentarzy:

  1. Uwielbiam zieleń na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem w takim razie, że podoba Ci się moje zdobienie :)

      Usuń
  2. Paznokcie zielone w 200% :) Piękny ten magnetyk. I widzę, że obie użyłyśmy w naszych zdobieniach tej samej płytki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, czyli nie tylko z Weroniką użyłyśmy takiego samego produktu :)

      Usuń
  3. Fajne robicie te akcje, tyle zieleni ba raz! A zieleń podobno uspokaja więc idealnie 💖😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam w niej udział pierwszy raz, ale zgadzam się, fajnie było! :)

      Usuń
  4. cały instagram się zazielenił od tych paznokci z życzeniami, wspaniała akcja ;) dawno nie miałam zielonych paznokci, aż nabrałam ochoty na ten kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, super są te akcje! Polecam więc sięgnąć po zielony lakier :D

      Usuń
  5. A u Ciebie jak zawsze przepiękne paznokcie, a mi pozostaje tylko westchnąć z zazdrością.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I nie wzdychaj, tylko pomaluj swoje :D

      Usuń
  6. Ja nie jestem fanką zieleni, ale na paznokciach akceptuję :D
    Twoja interpretacja tematu też mi się podoba ;)
    PS Masz w środku postu: p="">

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akceptujesz i tworzysz cuda z zielenią!
      Dziękuję! I dziękuję za zwrócenie uwagi - nie wiem czy to kwestia mojego szablonu, czy blogger po prostu nie akceptuje "< 3" :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.