czwartek, 31 października 2019

Kolorowe Halloween

Już nie jeden raz pokazywałam Wam, że Halloweenowe zdobienia wcale nie muszą być nudne i ciemne. Wręcz przeciwnie, możemy bawić się kolorami, wzorami i zrobić mega kolorowe zdobienie. W końcu dla zdecydowanej większości z nas to tylko pretekst do tego, żeby iść na imprezę i przebrać się za kogoś lub za coś innego. Myślę, że ogrom ludzi, którzy 'świętują' tego dnia w Polsce nie zastanawia się nad tym skąd się wzięło Halloween, co jest wtedy świętowane itp. A skoro idziemy tylko na imprezę to zróbmy sobie kolorowe paznokcie! :)
Innym powodem dla kolorowych paznokci tego dnia może być fakt, że, tak jak ja, boicie się duchów i innych stworów, a chcecie je trochę oswoić. Dobra, z tymi paznokciami nadal boję się ciemności, ale przynajmniej w trochę milszej atmosferze :P 





Fioletowym lakierem, który widzicie na zdjęciach jest produkt firmy Cosmeticszone o nazwie Cyclamen C189. Kryje po 2 warstwach i zachowuje się dokładnie tak samo, jak inne lakiery z tej serii, o których pisałam Wam przy okazji postów o: jesiennych zdobieniach i nowościach oraz czarnych kotach i nietoperzach. Użyłam także ich odżywki oraz topu.


Jeśli chodzi o wzory, które stemplowałam, to, można powiedzieć, że już tradycyjnie, pochodzą one z płytki B. loves plates B.09 Spooky Halloween. Tym razem nie wybrałam gotowego wzoru, tylko stemplowałam pojedyncze wzory, które Ania zamieściła na środku płytki. Muszę Wam powiedzieć, że takie pojedyncze wzory, które sami możecie sobie dowolnie komponować też są super! :) 



Do stemplowania użyłam dwóch lakierów Colour Alike - turkusowego o nazwie B. a mint oraz czarnego ze srebrnymi drobinkami o nazwie B. a Twilight. Turkusu użyłam także jako lakier pod czarne stemple, głównie po to, żeby już nie dobierać innego lakieru, który będzie do niego podobny ;)


Użyte produkty:
  • Cosmeticszone keratin serum
  • Cosmeticszone Cyclamen C189
  • B. loves plates B.09 Spooky Halloween
  • Colour Alike B. a mint
  • Colour Alike B. a Twilight
  • przezroczysty stempel
  • Cosmeticszone extreme top gel
  • Maga guma peel off
A co Wy macie dzisiaj na paznokciach?
Pulinka

1 komentarz:

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.