sobota, 19 października 2019

Powrót do wakacji, czyli niebieskie klapki

Minął już ponad miesiąc odkąd byłam na wakacjach. Według mnie minęło o wiele mniej (chociaż wiele, naprawdę wiele się wydarzyło przez ten czas), no ale z kalendarzem kłócić się nie będę ;) Myślę, że miesiąc to już najwyższa pora na pokazanie Wam co takiego nosiłam wtedy na paznokciach, dodatkowo takie wakacyjne zdobienie w miarę dobrze wpasowuje się w obecną pogodę. A może któraś z Was wybiera się na taki późny urlop i przyda Wam się jakaś inspiracja?
Jeśli chodzi o paznokcie, to starałam się zrobić zdobienie, które będzie idealnie pasować do scenerii w której się znalazłam, czyli do pięknej i ciepłej (w przeciwieństwie do Polski w tamtym momencie) Chorwacji. Jeśli śledzicie mnie na instastory, to już pewnie widzieliście te paznokcie. 





Bazą tego zdobienia były dwa lakiery firmy Maga - biel o numerze 300 white one oraz niebieski o nazwie Taki Tam Lazur. W obu przypadkach nie mam się do czego przyczepić, dobrze mi się nimi malowało, nie miałam żadnych problemów z utwardzaniem (ale tutaj pamiętajcie, że ogromne znaczenie ma lampa, moja ma 48W). Niebieski ma piękne różowe drobinki w sobie, dzięki którym nie jest taki 'płaski' i, szczególnie w słońcu, wygląda ciekawie. 
Na białym lakierze zrobiłam kolorowe maziaje zielonym i niebieskim tuszem od Rosalind.



Oczywiście musiałam też te paznokcie ostemplować! Zdecydowałam się użyć płytkę B. loves plates B.11 summer paradise. Wybrałam wzór japonek, których chyba nawet nie zabrałam do walizki ;) 
Stemplowałam lakierem tej samej firmy 02 B. an Arctic Snow.



Użyte produkty:
  • Maga 300 white one
  • Maga Taki Tam Lazur
  • tusze z Rosalind (niebieski i zielony)
  • płytka B. loves plates B.11 summer paradise
  • lakier do stempli B. loves plates 02 B. an Arctic Snow
  • Maga top no wipe 
Jak Wam się podoba to zdobienie?
Pulinka

PS. Żaden lakier nie ucierpiał w wyniku tego wyjazdu ;)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak chciałam, żeby było, więc cieszę się, że osiągnęłam efekt :)

      Usuń
  2. Super pazurki! Aż mi się cieplej zrobiło patrząc na takie zdobienie i krajobrazy w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak wakacyjnie... już tęsknię za latem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. wzór japonek to chyba mój ulubiony wzór ze wszystkich płytek B. <3 uwielbiam ten motyw, bo sama chodzę w japonkach od kwietnia do października jak tylko jest na tyle ciepło ;) i sama miałam kiedyś paznokcie w japonki nad morzem :D podoba mi się efekt, który uzyskałaś tuszami i ten piękny błyszczący niebieski <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli to wzór de facto stworzony dla Ciebie! Dziękuję <3

      Usuń
  5. Ale lakiery miały fajne wakacje :D
    A zdobienie super, na żywo jeszcze lepsze ;) Podoba mi się ten niebieski, zwłaszcza w słońcu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miały super wakacje!
      Dziękuję! A niebieski w słońcu wymiata :)

      Usuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.