niedziela, 31 sierpnia 2014

Milka idealna.

Ostatnio przeglądając swoje lakiery odkryłam, że mam bardzo mało (lub wcale) jasnych, pastelowych kolorów. Tak, te wszystkie ponad 180 lakierów to ciemne, brokatowe albo neonowe kolorki.
Dlatego gdy w Super-Pharmie zobaczyłam lakier nowej firmy za ok. 10zł i w dodatku w miarę jasnym kolorku - wzięłam.
Myliłam się gdy myślałam że to nowa firma, jednak pod nazwą debby kryje się znana (przynajmniej mi) firma Deborah.





Kolorek, określony przez producenta jako numer 33, to idealna milka.





Lakier bardzo ładnie błyszczy (na zdjęciach bez topu), wytrzymał około 3dni bez odprysków. Wysycha naprawdę bardzo szybko.
Na zdjęciach widzicie dwie cieniutkie warstwy, jedna grubsza też byłaby okey, więc pod tym względem jest mistrzem.
Podsumowując - ten gagatek zachęcił mnie do kupienia większej ilości lakierów tej firmy, szczególnie z serii gel play.

Macie lakiery tej firmy? Lubicie je? Co myślicie o tym kolorku?
Pozdrawiam,
Pulinka ;)

6 komentarzy:

  1. :D o jaaaa! on jest idealnie milkowy! wiele razy mijałam szafę Deborah w SP, ale jakoś żaden lakier mnie nie skusił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor idealny! a już myślałam, że najlepszym milkowym lakierem jest Wibo, a ten też super pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow faktycznie milkowy odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi się podoba ten kolor :))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.