poniedziałek, 8 kwietnia 2019

Pastelowe urodziny Jagodowej

Po raz drugi razem z dziewczynami pomalowałyśmy swoje paznokcie w celu uczczenia urodzin jednej z nas. Tym razem jest to Jadzia z bloga Jagodowa, która swoje urodziny obchodziła w piątek. Naszym hasłem przewodnim były pastele. Poniżej oraz na instagramie pod #jagodowabday możecie zobaczyć wszystkie prace dziewczyn.


Z okazji urodzin życzę Jadzi dużo zdrowia, pociechy z dzieci, szczęścia, spełnienia marzeń, dużo zdrówka, pełnej głowy pomysłów na paznokcie, dużo lakierów, żeby ręka malowała wszystko tak, jak wymyśli głowa i wszystkiego lakierowego 



Jeśli chodzi o moje zdobienie, to postawiłam na cieniowanie zrobione pastelowymi kolorami - niebieskim, fioletem i różem i na tak przygotowane tło stemplem oraz białym lakierem odbiłam wzór z płytki. Według mnie wyszło pastelowo, delikatnie i bardzo prosto.







Użyte produkty:
  • Golden Rose express dry nr 03, 
  • wibo nail care nr 3, 
  • Lovely 128,
  • Golden Rose rich color nr 91, 
  • lateks do skórek od Beauty Big Bang
  • B. loves plates 02 B. an Arctic Snow, 
  • B. loves plates B.11 summer paradise, 
  • Glisten&Glow top coat
Jestem ciekawa czy podobają Wam się takie delikatne, pastelowe zdobienia?
Pulinka

6 komentarzy:

  1. Śliczne, delikatne i w 100% pasujące do pastelowej tematyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia Kochana! :* Bardzo mi miło, że zmalowałyście dla mnie takie cudowne zdobienia! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.