czwartek, 18 kwietnia 2019

Urodzinowe paznokcie dla Gosi - nail crazinesss

Mam nadzieję, że nie znudziło Wam się to, że ciągle wrzucam zdobienia zrobione na urodziny. W sumie nie powinno, bo dzięki temu muszę wrzucać bardziej regularnie zdobienia i je malować. Dzisiaj składamy najlepsze życzenia Gosi z bloga nail crazinesss! Gosiu, życzę Ci przede wszystkim dużo zdrówka, mocnych paznokci, dużo lakierów, pieniędzy, szczęścia, spełnienia marzeń (szczególnie tych lakierowych!) i wszystkiego najlepszego :)
Poniżej kolaż wszystkich pięknych zdobień, które zostały zmalowane specjalnie na tę okazję! Możecie je też znaleźć na instagramie pod #urodzinynailcraziness.



Motywem przewodnim naszych zdobień było holo, czyli drobinki, które odbijają światło na wiele kolorów tworząc tęczę. Swoje zdobienie zrobiłam najbardziej holograficzne jak tylko można - lakier bazowy to holoś, na to dałam czarne stemple, ale tylko po to, żeby podbić holograficzność srebrnego lakieru, który wylądował na wierzchu. 



A skoro już mowa o lakierach, to pierwsze skrzypce gra tu lakier firmy Maga z kolekcji Snaily nr 9. Jeśli jeszcze nie znacie tych pięknych paznokci, to musicie biegiem zobaczyć, co takiego niesamowitego ta dziewczyna potrafi zmalować! Lakier, który powstał we współpracy blogerki z firmą jest nieziemski i nieco dziwny - zazwyczaj holosie mają jednolitą konsystencję, a ten tutaj to bezbarwna baza z niebieskimi drobinkami. Ale! Powierzchnia po pomalowaniu jest gładka, a lakier w pełni kryje po 2 warstwach.


Jeśli chodzi o stemple, to holograficzny lakier to kultowy Colour Alike B. a princess. 
Z kolei czarny lakier to B. loves plates B. a black hole. Do tych paznokci nie mogłam nie użyć wzoru diamencików (z resztą nie byłam jedyna ;) ), który pochodzi z płytki B. loves plates B.00 rainbows and unicorns.



Użyte produkty:

  • Maga z kolekcji Snaily nr 9
  • B. loves plates B.00 rainbows and unicorns
  • B. loves plates B. a black hole
  • Colour Alike B. a princess
  • Glisten&Glow top coat
  • lateks do skórek Beauty Big Bang
  • przezroczysty stempel

Lubicie holograficzne paznokcie?
Pulinka

6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podobają ;) I oczywiście lubię holo paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. O wow! Pięknie wyszedł Ci ten manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze cieszą mnie te akcje ze zdobieniami na urodziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też i to niesamowicie! Co prawda dopiero niedawno zaczęłam brać w nich udział, ale są super :)

      Usuń
  4. Cudownie wyszło! Faktycznie bardziej holograficznie już się nie dało ! Jeszcze raz pięknie dziękuję za życzenia i cudne zdobienie :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.