wtorek, 23 kwietnia 2019

Urodzinowe paznokcie dla Marty - piontkowaa

Jak wiecie uwielbiam kwiaty, więc byłam przeszczęśliwa, gdy dziewczyny stwierdziły, że z okazji urodzin Marty malujemy kwiaty w macie na chevronie. Bo dzisiejszy dzień jest właśnie jej świętem i z tej okazji życzę Ci Marto dużo zdrówka, szczęścia, lakierów, spełnienia marzeń, pomysłów na nowe, piękne zdobienia i wszystkiego najlepszego.
Poniżej tradycyjnie kolaż wszystkich pięknych, kwiatowych prac. Bliżej możecie je zobaczyć na instagramie pod #piontkoweurodziny.



Moje paznokcie są zainspirowane poniższym zdobieniem zrobionym przez Martę. Jak widzicie dorobiłam tylko kwiatki, które malowałam ręcznie przy pomocy zwykłych lakierów. Notabene są tak proste, że na pewno każda z Was da radę je zmalować. Pod chevronem też mam dry brush (tylko zamiast złotego pazłotka użyłam złotego lakieru).







Użyte produkty:
  • wibo nail care nr 3
  • Rimmel nr 052 Blue Babe
  • Golden Rose metals nr 102
  • B. loves plates B.07 beauty of simplicity
  • B. loves plates B. a black hole
  • Masura 904-216 Emerald Cat
  • Golden Rose rich color nr 91
  • Eveline Vinyl Gel nr 206
  • lateks do skórek od Beauty Big Bang
  • Born Pretty Store No Smudge Top Coat
  • Pierre rene matt top coat
Lubicie kwiatowe zdobienia?
Pulinka

12 komentarzy:

  1. Błękit i błysk to zawsze jest petarda *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaa, no tak mi się właśnie wydawało, że pod tym chevronem coś się błyszczy ;) Śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A u Ciebie jak zawsze pięknie i paznokcie zachwycają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię! I na pewno niedługo jakieś zmaluję ;)
    Bardzo ładnie wyszło! Podoba mi się taki gęsty czarny chevron na ciekawym tle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekam na nie! Cieszę się, że Ci się podoba <3

      Usuń
  5. Chevron, mat i kwiaty to naprawdę super połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.