poniedziałek, 15 kwietnia 2019

Wielkanocny króliczek holograficzny

W tym tygodniu już Wielkanoc, więc najwyższa pora na pokazanie Świątecznych inspiracji. U mnie będzie tylko jedna (właśnie ta :) ) plus moje Wielkanocne paznokcie. Przy okazji chciałabym się Was zapytać, czy chcecie też zobaczyć co w Święta będę miała na prawej dłoni, na której noszę hybrydy? Mam już pomysł na ciekawe zdobienie, ale ponieważ jeszcze nigdy nie pokazywałam tutaj hybryd, to nie wiem, czy jesteście zainteresowani takimi paznokciami.




To zdobienie dedykuję wszystkim z Was, które chcą coś delikatnego i prostego, ale coś, co w słońcu będzie dawało czadu. To zdobienie właśnie takie jest dzięki dwóm lakierom holo. Poniżej możecie zobaczyć jak cudownie całość mieni się i błyszczy w słońcu!



Bazą tego zdobienia jest piękny, jasnoróżowy lakier ze złotymi drobinkami Wibo nail care nr 2. Całą serię recenzowałam Wam jakiś czas temu na blogu.
Różowe holo drobinki zawdzięczamy pięknemu lakierów I.L.N.P. daydreamer. Oprócz dwóch paznokci znalazł się on także na ogonku zajączka.



Użyte produkty:

  • wibo nail care nr 2
  • ILNP Daydreamer
  • Golden Rose holographic nr 01
  • farbki akrylowe 
  • top coat Seche Vite (aczkolwiek szczerze mówiąc mam do niego mieszane uczucia i niezbyt go polecam)
Macie już gotowe paznokcie lub pomysły na Wielkanocne zdobienia paznokci?
Pulinka

8 komentarzy:

  1. Uroczy jest ten króliczek :) No i pojawił się moj ulubiony brokatowy błysk :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten króliczek niesamowicie się mieni! Piękne!
    Ps. pewnie że pokazuj prawą dłoń - hybryda czy nie, zawsze można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W takim razie pokażę prawą dłoń :)

      Usuń
  3. Świetny pomysł na króliczka! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.