wtorek, 30 kwietnia 2019

Wielkanocne paznokcie 2019 - część I czyli Pani Zając i Pani Kurczak

Na moim instastory zadałam Wam pytanie, czy chcecie zobaczyć moje Wielkanocne paznokcie w jednym, czy w dwóch postach, ze względu na to, że jedne paznokcie są robione zwykłymi lakierami, a drugie hybrydami, w dodatku są to trochę inne zdobienia, chociaż w podobnej kolorystyce i z podobnymi zdobieniami. Jak to zazwyczaj bywa zdania były podzielone i to dokładnie pół na pół. Z tego względu decydujący był mój głos i tak oto teraz pokażę Wam zdobienie wykonane zwykłymi lakierami, a w następnym poście hybrydami. Zdecydowałam tak, ponieważ dwa razy dłuższy post mógłby zniechęcić niektórych z Was do przeczytania, a przeczytanie dwóch, krótszych postów nie wydaje mi się być jakimś wyzwaniem. Chociaż moje posty i tak nie są jakieś bardzo długie :P 



Zdobienie, które wykonałam zwykłymi lakierami przedstawia Panią Zając i Panią Kurczak, co możecie poznać po ich pięknych, długich rzęsach (chociaż w rzeczywistości z reguły to faceci mają dłuższe rzęsy, co uważam za nie fer :P ). Wykonałam je przy pomocy lakierów oraz farbek akrylowych. Myślę, że użycie holograficznego lakieru jako wypełnienie uszu i noska Pani Zając oraz wzorku na skorupce Pani Kurczak dodało uroku całemu zdobieniu. 



Momentami mam trochę mieszane uczucia, czy ten różowy lakier od Magi z kolekcji Snaily nr 2 oraz żółty MIYO mini drops no 46 pineapple pasują do siebie, czy jednak nie powinnam ich razem łączyć. Dajcie znać, co Wy o tym sądzicie! Żeby je trochę lepiej zgrać na dwóch paznokciach (serdecznym i kciuku) zrobiłam nimi cieniowanie, a następnie cieniowane stemplowanie. 




Użyte produkty:
  • Maga z kolekcji Snaily nr 2
  • MIYO mini drops no 46 pineapple
  • P2 gloss goes neon color activator
  • Eveline Vinyl Gel nr 211
  • Beauty big bang lateks do skórek
  • B. loves plates B.12 creative texture
  • Glisten & Glow top coat
Dajcie znać jak Wam się podobają moje Wielkanocne paznokcie! Jestem ciekawa też, co Wy nosiłyście wtedy na paznokciach? 
Pulinka

4 komentarze:

  1. Cudne paznokcie...A ta fuksja holo powala - to taki kolor lakieru, który lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Już dawno nie widziałam tak cudownego zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo chętnie przeczytam Twoją opinię, a także o Twoim doświadczeniu. Proszę jednak, nie reklamuj swojego bloga. Odpowiadam na każdy komentarz.
Dla postów starszych niż 14 dni jest włączona moderacja.